onsdag 23 april 2008

efterlängtat brev

Sällan har jag väntat så länge på ett brev så som jag i spänning väntat på det brev som damp ner i lådan idag.
Nu känns det liksom som om jag har nått
the point of no return,
inte fega ur,
inte skjuta upp in i det oändliga tills man passerat sista minuten.

Känns det lite överambitiöst?
näeh, snarare en morot för mig själv.
I morgon är det den här mamman som lämnar in den krånglande overlocken på service och sen är det bara att börja på!

och vad brevet innehöll?
en mini-grip påse
med egna etiketter!
åt mig!



6 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga!!! Bara för de egna eller ska du sy till försäljning?? =D

Fru Mju sa...

Trulsan: ja, det glömde jag ju helt i ivern! tanken är att i liiiten skala försöka sälja på lokala torget i sommar. ska våga ska våga ska våga, intalar jag mig. :-)

Maria sa...

Du VÅGAR visst!! =)Heja Mju!
Blir så fint och ser liksom proffsigt ut med etikett, jag har också skaffat sådana...

Anonym sa...

Jag vill också ha, ju! Vart har du beställt ifrån?

Anonym sa...

Då blir vi kollegier ;) Jag kommer säkert stjäla inspiration av dig!
Hur har du tänkt? Fattar Mju... men hur kommer R in i bilden?

Fru Mju sa...

soffy: jag beställde hos minanamnband.se, det är ca 3 veckors väntan men absolut värt det.

chatarina: vi får stjäla inspiration av varandra :-)
Mju är inte mitt efternamn men R är det däremot. Och jag tyckte mjur lät mysigt på något vis.