söndag 13 april 2008

inga ord

Det har inte blivit bloggat i helgen,
en väns pappa gick bort och det kändes inte rätt att blogga om något oväsentligt.

Istället har jag ringt min mamma och kramat min lilla familj extra mycket.
Och tiden jag vanligtvis skulle lagt på datorn har jag suttit vid symaskinen istället.
Treåringen har fått en raglantröja i brun stretchfrotté, stjärnan är i samma material. Byxorna är i grön velour med bruna muddar (som inte syns på bilden..)
han är överlycklig
och då är även mamman det.
.
En extra stor kram åt vännen S.
.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ibland får man perspektiv på vad som är viktigt...

Jättefina kläder, förstår att han är glad!

Kram

Mirre sa...

Såna händelser får en att stanna upp i vardagen, och nyttigt är det förstås. Härliga kläder, det står symaskinstid på mitt schema idag också!

yllet sa...

usch! ibland måste man lite internetvärlden klara sig själv medans man tar extra hand om sina nära och kära!

Anonym sa...

Tänkte precis skriva det som trulsan redan skrivit!

Så fint du sytt, och vilken fin bild! En trevlig måndag önskar jag dig, Kram!