fredag 11 april 2008

EFIT 11 april

Dags för månadens första EFIT, andras bidrag hittar du här.
Lämna gärna en kommentar!



09.10: Vi är sena till dagis när det slår mig att det är EFIT-dag




10.oo: Morgonkaffe



11.oo: lillen sover ute och jag passar på att fixa lite




12.oo: Klar! Verktygen rengjorda.





13.oo: Framme vid dagis för att hämta treåringen






14.oo: Tömmer tvättmaskinen





15.oo: Lekstund





16.oo: Börjar fixa bilderna på datorn





17.oo: Åker och handlar





18.oo: Hemma! Dags att poppa popcorn och se på barnfilm!


19.oo: en bild för alla er som kan skryta med vår. jag krattade häromdan när jag trodde det var vår. Pilutta mig!

20.oo: trängsel


21.oo: God natt för denna gång! Ha en skön helg!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Många fina bilder, men POPCORN, denna gudagåva. MUMS.

Anonym sa...

Hej :)

Kikar in din dag så här långt...

Ha det så fint.
Kram Gurkiss

Anonym sa...

Så fint barnrum! Moln blir man glad av!

Anonym sa...

Kikar på bilderna. Vilket jättefint barnrum ni har.

Kram

Anonym sa...

Trist att ni har snö, jag håller tummarna för att våren kommer upp till er snart.

Vad fin tallriken med apan är *gillar massor*

Anonym sa...

Trollet är kvar ja.. skrämde bort Skulerövarna med ;)

Levande gurka? - är den självgående?

Cattis sa...

hej!

har glömt att köra efit i dag så jag kikar bara runt!

önskar er en trevlig helg!
kram
Cattis

Anonym sa...

Gillar också barnrummet med molnen! Hoppas vi snart hittar ett hus så jag får börja planera ett coolt barnrum till lillkillen. Ha en trevlig helg! :)

Anonym sa...

Fler än jag som fastnat för molnen ser jag... =) Vi har ju perfekt blåa väggar i treåringens rum här, å andra sidan är det inte så mkt vägg ledig att måla på, haha!

Gillar dina bilder, måste nog bläddra mig lite bakåt tror jag!

Anonym sa...

Kul att du fotade idag =) Jag hoppade tyvärr denna omgången.

Vilka härliga tapeter (el målade väggar) i barnens rum *gillar*

Vad du fixar och donar, var det bastuprojektet??

Kram kram

Maria sa...

Tack för att jag fick se er dag!!

Måste kolla tyget på tradera...

Anonym sa...

vilket härligt barnrum! och du är så duktig med kameran, gumman.
tack för fina ord i min dagbok! kram.

Anonym sa...

Oj så fint barnerom!ser det er flere enn meg som har latt seg fascinere;)

Anonym sa...

Inne och kikar på din dag.

Ja här hade vi underbar vårvärme igår men idag vräker snön ned igen. :(

Anonym sa...

Ojsan, missade det goda med perculatorbryggare, hängde nog upp mig på popcornen. Hehe, krattat... ja... Vi har ju barmark så det e redan klart, men även vi får bakslag med snö på nätterna. Tur den försvinner fort.
Mysig lampa på sista bilden... Ha en fortsatt skön helg.