tisdag 21 oktober 2008

nämen oj!

helt plötsligt var det då knappa dygnet kvar av en hel veckas ledighet. bara. och då planerar jag sova en bra andel av den tiden också.
MEN
jag har faktiskt hunnit en del också.
de dagar vädret tillåtit har det blivit lekparkslek med pojkarna och en dag åkte vi riktigt in till "storstan" och shoppade och åt skräpmat.
och jag har fått lön och gjort av med densamma (åååh den där Lottovinsten...)
och i dagarna två har jag haft sällskap av halsbrännan from hell och det har bara nästan tagit på humöret.
och så har jag pysslat en hel del,
så pass att jag känner mig fullt nöjd själv,
en hel del fick jag gjort med tovningsnålen men idag bytte jag till synål för att det inte skulle bli långtråkigt och nu har jag ett jätteroligt pysselprojekt på gång, lovar lägga in bild i morgon då det är dagsljus ute för min kamera är inte mycket att hurra över vid inomhusbruk.

nu väntar jag bara otåligt på den där symaskinen! och på tygerna jag beställt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den där halsbrännan är inge vidare. Fy sjutton. Loka hjälper bra på mig. Har aldrig druckit så mycket som nu. :)