fredag 24 oktober 2008

fredag morgon

va glad jag blev när jag startade upp datorn och läste era kommentarer på förra inlägget, då gör regnet och höstrusket utanför fönstret plötsligt inte så mycket längre. och va roligt att zvamparna hittade hem. hoppas att det kommer tyger och ett meddelande om att min symaskin har kommit idag.
fyraåringen fick stanna hemma idag, vädret är eländigt och dessutom går det höstblåsor på dagis och det tycker jag ju gott vi kunde klara oss utan. han har redan bestämt att vi ska göra kokosbollar och det låter ju som en bra idé, det var länge sen sist.
nu ska jag gå och dricka en stor kopp té och försöka komma igång.
ha en skön fredag!

1 kommentar:

M sa...

Ja, den där vagnen som jag håller på att sy om... Höuwa. Jag är halvfärdig. Och tycks aldrig få tid att färdigställa. Men snart kanske.

Höstblåsor är min största fasa just nu, så håll er så långt borta som möjligt! Trevlig helg!