måndag 13 oktober 2008

introducing: nummer tre

det är ju helt otroligt vilka fina små fotografier man får med sig hem från 4D ultra!
maken tyckte han liknade mig men det är kanske lite tidigt att säga ännu :-)
så om allt går bra så har vi snart tre pojkar under fem år! jisses ändå.
och jag som aldrig ens trodde jag var mamma-typen.
det är skönt att man inte kan planera allt i livet.
men de andra små prinsarna är hos sin mormor och jag borde absolut inte sitta vid datorn.
jag har påbörjat städning men ute skiner solen och jag borde kanske passa på att ta en promenad alldeles på egen hand och njuta i hösten innan det är dags att hämta hem dem.
kanske ladda mp3-spelaren under tiden jag tar en dammsugarvals.
och ladda kamerabatteriet.

11 kommentarer:

Mirre sa...

Åh, fantastisk fin liten bror!! Jag blir så babysjuk så det är inte sant...!!

Milla Metsäkääpiö sa...

...men oj vad glad jag blev när jag kollade din blogg med hopp om att få se bild på nummer 3!

WAU!!! :)

Otroligt fina bilder man får hem från ultran nuförtiden...Man borde nästa skaffa sig nummer 3 bara för bildernas skull...he..he...

GRATTIS förrästen till den tredje lilla prinsen!!

STOR KRAM TILL ER ALLA!!

Anonym sa...

Grattis till prins nr 3...vad roligt.

Coolt med 3D bild också.

Anonym sa...

WOW, tre små prinsar i mju-huset, härligt!!! Må nu så gott, och passa på att njuta av det fina höstvädret också :-)

/camomilla

Anonym sa...

Helt otroligt! Så kul med en lillprins!

Anonym sa...

ååh vad jag önskar att jag hade fått så bra bilder när jag var gravid! en del fixar ju filmer också. fascinerande. :)

visst är det tur att man inte vet allt om livet. jag har alltid vetat att jag ville ha barn, men tänkte mej väl nåt lagom som två... men fick som bekant 4 inom loppet av 4 år... he.

Anonym sa...

Wow! Jag vill också ha 4d bild!!!
Va fuskit!
Vilken häftig grej att få se sin bäbis så tydligt!
Grattis!

Anonym sa...

Wow! FÅR man 4D-ultraljud där ni bor? Här i staden V. söder om där du bor (ja, har listat ut vilken stad ;)) får man bara vanligt ultra. Då jag var gravid måste man privat till Tammerfors för att få 4D. Vi var nöjda med vanligt men lite kul är det ju att få se sin bebis "på riktigt" :)

Anonym sa...

Han liknar dig... Det var det första som slog mig!

Kramar härifrån... ;)

Anonym sa...

Vilket häftigt foto på lillen. Vill också 4D, men vi tyckte det var häftigt med bara det vanliga ultraljudet med. Stort grattis till bebisen i magen!

Anonym sa...

Wiii jag tycker bilderna är lite läskiga jag... 3d-tekniken blir FÖR bra liksom...men som förälder tkr man kanske det är spännande förstås. :)