fredag 18 juli 2008

senaste fynden och en utmärkelse

jag blev så jätteglad av alla fantastiska kommentarer jag fick på barnvagnen jag sydde nytt till och det sporrar att fortsätta sy, småningom ska jag ta tag i den där sybloggen. men nu har både overlocken och symaskinen stått och dammat ett bra tag på vinden, de är båda i behov av service och vi har tagit semester tillsammans hela familjen, ni vet, qualitytime. men att springa på loppis hör ju sommaren till och här är de senaste fynden: en burk, en mönsterbok, två härliga retro barntyger och ett härligt barntäcke. få se vad det blir av dem.

Och så fick jag en utmärkelse av Trulsan också och man blir ju alltid lika löjligt glad: TACK. tanken är att jag i min tur ska ge den åt sju bloggare men jag får erkänna att jag inte aktivt följer så många bloggar just nu så jag får grubbla ett tag på den biten

2 kommentarer:

yllet sa...

ja du! den där vagnen blev ju helt sjuuuukt snygg!!!

Anonym sa...

*ler* Varsågod.

Ser fram mot den där sybloggen så småningom, men ha lite semester först nu va?

Kram