tisdag 8 juli 2008

tisdagstema, före/efter

Veckans tisdagstema är före och efter och eftersom det är länge sen jag visade upp något sytt på bloggen så passar jag på att visa upp sommarens största projekt hittills. Vår gamla resekärra hade fått mögelskador mellan barnen och jag hade tyckt så om den eftersom den hade sufflett, fullt liggläge och framhjul som svänger och på en sekund kan man vika ihop den och bära den under armen. Så jag strippade allt tyg och klippte upp i sömmarna. Med en fyndad loppisduk och ett par urtvättade gamla linnebyxor från H&M så blev det en helt ny vagn! Andras bidrag hittar du här.




19 kommentarer:

Anonym sa...

Hur snyggt som helst! Vad duktig du är! :)

Anonym sa...

Wow, imponerande, det var säkerligen inte lätt att få till det där!! Urläckert!

Anonym sa...

Världens fräckaste barnvagn! Jättetufft!
Du måste vara en hejare på att sy, för det där projektet var säkert inte lätt.
Kul!

TM sa...

Wow! Veldig stilig!

Anonym sa...

Vad snyggt! :D
Jag skulle behöva fixa om våran med som råkat ut för mögelskador pga att man glömt den ute under snö och regn... Vi får se när det blir av. :P

Husbilen Credo sa...

Snyggt gjort

Anonym sa...

Hjälp vilket jobb... förändringen är total.Snyggt

Anonym sa...

Men så fin den blev och vilken bra tolkning. Vad duktig du är!!

sandra sa...

Vad duktig du är!! Jättesnyggt!!

Anonym sa...

Ja du, man tager vad man haver.. blev riktigt snygg ju:-)

Anonym sa...

wow va snyggt.
må gott!!!

Anonym sa...

det va jag som skrev förut men det försvann.
Va duktig du är.
kram Soffie

Anonym sa...

shit vad ambitiöst! :o snyggt! :)

Maria sa...

Höjden av coolhet!! Och vilket jobb att sy nytt tyg på en vagn. Du är duktig!!

Anonym sa...

Wow! Det var det snyggaste och coolaste jag sett på länge :-) Kanske man borde fixa lite mögelskador på kärran så man kan göra samma sak? ;-)

Anonym sa...

Vilket makeover- jättefin!

Anonym sa...

Jisses va du är duktig!!! Verkligen imponerande. Snyggt!

Kram!

Anonym sa...

Jag är djupt imponerad!!! Jättefint och vad ambitiöst att sy om en hel vagn :-)

När det gäller RAW så PROVA!! Jag älskar det redan och då kan jag säkert inte utnyttja ens en procent av möjligheterna :-)

Anonym sa...

Vagnen blev jättefin, det var verkligen inte dåligt gjort. Sitter själv samlar tålamod att orka sy ficka till alla fjärrkontroller, bara det känns jobbigt =)