onsdag 23 juli 2008

sommarsol och besök!

sommarvädret överrumplade oss totalt idag, det är knappt man tror det faktiskt hände. en gammal vän kom och hälsade på med sina härliga barn och det var så kul! lustigt bara det där att man knappt hinner pratas vid för det är fullt upp med att se efter ungarna som ju går på högvarv när de träffas (tyvärr blir det alltför sällan)
i morgon ska jag och pojkarna på utfärd med min bror och hans familj samt min mamma så jag borde verkligen gå och lägga mig så jag orkar för de senaste nätterna har det varit näst intill hopplöst att få tag i sömnen och nu börjar det kännas i kroppen. zzz
hoppas ni också har sol och sommar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart att värmen kom tillbaka, I love it! Härlig badbalja ni har *gillar*

Jag har en Canon IXUS 750, ingen systemkamera eller så fast det vore kul. Men jag får krypa löjligt nära istället *s*

Ha en trevlig dag i morgon på utflykten!

Kram

Anonym sa...

Tack för en underbar eftermiddag ute på er mysiga gård :)
Det var faktist skönt att se hur bra barnen lekte tillsammans och hur dom trivdes i varandras sällskap! Synd bara att vi inte hann prata mera. Men skönt var det att dricka kaffe ute i er trädgård i solskenet! Måste ta om d snart!!!
Rasmus sa i bilen: d var Jätte, jätte roligt!!

Hoppas ni får en skön dag på er utflytk!

Vi hörs och ses!

KRAM

M sa...

Vilka härliga sommarbilder! Vi är precis tillbaka efter lite husvagnsboende och nu blir det havsbad i morgon.

Superkul med omnämnande på ny sida! Ha en finfin vecka och helg!

M