lördag 12 juli 2008

EFIT 12 juli


Dags för EFIT igen! andras bidrag hittar ni här


Bonusbild: Äntligen sol och klar himmel igen!




09:30: hämtar in tidningen


10.30: en av kattungarna tigger vid frukostbordet


12.00: ojdå, jag sov visst en stund!




12.30: kaffe. Lustigt perspektiv som får koppen att se ut som en miniatyrmoccakopp




13.30: kokar kaffe för en liten utfärd!






14.30: tittatitta! en svamp! är det en maagisk svamp???





15.30: utforskning av en "grotta"




16.30: hemma igen, smått frusna, morgonen lovade mer än dagen höll, nu börjar det regna också! *suck*

17.30: drar en sväng med smutsdjävulen!




18.30: spännande på Playhouse Disney!



19.30: vårt hus är ett evigt renoveringsprojekt...



20.30: nattlampan på laddning, dags att påbörja nattningsproceduren!

Tack för att ni tittade in! Vi ses nästa EFIT igen!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar vara en bra EFIT dag!

/Anna

Anonym sa...

Kikar in på din dag, gud vilken söt kattunge =)

Anonym sa...

Kikar in din EFIT!

Åh en sån missebebis vill jag ha=) hade tingat en men så har den nåt fel på bakbenen så den kan inte gå=( så tyvärr får jag ingen röd liten misse....

har också efit idag om du är nyfiken

ha d gött=)

Anonym sa...

Hej...

kikar in din efit så här långt :)

Sicken ur söt kisse *nickar*

Ha det gött.
kram

Anonym sa...

Kikat in en sväng för att ta del av Dina EFIT-bilder.. :) Ha en fin fortsättning på dagen.

Anonym sa...

Kikar på din dag...
Söt kattunge!!

Anonym sa...

Ang. lasersystemet så skulle jag bra gärna vilja veta vad som försigårsig i hans huvd :)
Halle dosingen då så söt liten misse! Tyvärr har vi allergi så vi kan inte ha husdjur (pälslösa djur räknar jag inte som husdjur ;) )

Anonym sa...

Tycker nog dagen gestaltades väldigt bra. Söta barn... Såg spänningen i ögonen i soffan...
Haha... Ha det så bra! KUL få kika in!

Anonym sa...

Tackar för titten! =)

Vilken underbart söt kattunge!! Man blir ju så sugen när man ser dem, men näe vi har redan en katt för mycket här hemma! (Ja, som hon håraröverallt kan man tro at vi har en hel kattuppfödning *haha*)

Ja, det var en ynklig liten kaffekop du håller i ;-)

Trevlig fortsättning på helgen!

Anonym sa...

Mysiga bilder.

Kram

Anonym sa...

Vilken hungrig och söt liten kisse!

Anonym sa...

Fina bilder...supersöt liten kattunge :)

Kramar

Maria sa...

Just nu är jag alldeles ur lag med både tisdagstema och efit...orkar kanske ta upp det senare...

Jag har kanske frågat förr, men var köper du en sådan snygg kaffeburk? Vi har bara mycket tråkigare varianter på vårt Coop...(maken dricker espresso som finns i plåtburk, men inte så snygg)

Anonym sa...

Sicken söt kisse. Här saknar vi vår gammelkisse som inte finns mer nu.. =(

Ja jisses vilken liten kaffekopp. *s*

Nu har jag lagt in resten på min efit, vi drog ju iväg på semster mitt i...

Kram