tisdag 29 juli 2008

EFIT 29 juli

Så var det dags för månadens andra EFIT,
andras bidrag hittar ni via denna länk


10.oo: varit vaken en stund men stiger upp först nu. av någon anledning blir det en kopp Rooibos istället för morgonkaffe, jag ångrar mig redan när jag hällt på vattnet. kaaaffeee.



11.oo: hämtar posten


12.oo: steker Lindströmare och pratar i telefon



13.oo: en kort ostörd stund i solen, väldigt kort



14.oo: ett glas vichy en het dag



15.oo: åker in till stan i försäkringsärenden ang "nya" bilen




16.oo: blöjbyte nummer femtioelva för dagen



17.oo: lägger in första bilderna





18.oo: spännande på Playhouse Disney





19.oo: klipper gräset där det ser som värst ut




20.oo: viker tvätt





20.3o: nattning och dagens sista efit-bild. tack för titten och ha en skön sommarkväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder. Play house disney är favoritkanalen här hemma också, mycket spännande där :)

Anonym sa...

Åhhh.. en "handjagare" :)

Jaaa, inte slet jag ut mig idag precis men lite småvarmt då jag svetsade och grejade med avgasröret.

Anonym sa...

Hej! Tittar in på din efit dag!

Anonym sa...

Ja visst är det skönt när det är varmt! Här nere i Skåne har vi skönt nog haft ganska varmt in på hösten också på senare år :)