tisdag 15 juli 2008

tisdagstema, blå

Veckans tisdagstema är blå och det första man tänker på nu när solen äntligen skiner är ju blå himmel och blått hav. När jag gick på jakt i huset efter något blått hittade jag de här muggarna som vi aldrig vågat använda, handmålade av en av mina bröder till en jul för länge sedan, elva år närmare bestämt. Jättefina. och blåa. nu fick de komma ut för fotografering men till vardags står de säkrade bakom vitrindörrar vilket ju är lite synd.

Andras bidrag hittar ni här.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fräcka muggar!

Sussie sa...

Hi hi vi e lite lika idag :)

Anonym sa...

Så fina, och så kul att hå något som en familjemedlem gjort!

Anonym sa...

Läckra muggar!!

Anonym sa...

Tack för kommentaren hos mig, kul att du gillade bilden. Snygga blå muggar på din bild!

Ellas Inspiration sa...

Vilka häftiga!

PREMIÄR för mig.

Välkommen att kika på min blå bild.

Mvh

Karin

Lena sa...

Vilket arbete! Snygga muggar. Jag förstår att ni inte vågat använda dem, även om det säkert var det han menade att ni skulle göra. KRAMEN!

A home far away sa...

Jättefna muggar, som du borde njuta av varje dag!

Kram från Singapore

Anonym sa...

Snygga muggar!! Vilken mysig blå färg och så är jag ju så förtjust i drakar! ;o)

Carina sa...

Så läckra koppar, förstår om ni inte törs anväda dessa när det är handmålade...
tjing
carina