fredag 6 februari 2009

EFIT 6 februari

Så var det dags för månadens första Ett Foto i Timmen och jag kom t o m ihåg det!
Välkommen till min dag i bilder och lämna gärna en kommentar. Andras bidrag här.

08.30: ute har snöat. minsann. årets rekord.


09.30: morgonkaffe på stan


bonusbild



10.30: tillbaka vid bilen letar jag överallt efter bilnycklarna. naturligtvis är de kvar i låset..


11.30: jag lägger mig för att sova en stund och får sällskap.




12.30: hämtar fyraåringen på dagis och vi åker och köper pellets




13.30: hemma har tvättmaskinen ställt till med lite extrajobb. tur att den nya kommer om en vecka!



14.30: efterrätt. sweetie.



15.30: dagens loppisfynd är inte stort men tillräckligt för att göra min dag!



16.30: svärfar tittar förbi på en kaffe. bastubygget fortsätter efter helgen.



17.30: påbörjar matlagning



18.30: lasagne i ugnen. en form glutenfri och en vanlig



19.30: åker in till videouthyrningen med fyraåringen



bonusbild: snöröjarna har inte haft en lugn stund idag

20.30: börjar lägga in dagens bilder och det här blir sista bilden för den här gången.
Tack för titten!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi, vi la in våra bilder nästan samtidigt! Så fint loppifynd :)

Anonym sa...

Tar en liten titt på Din dag.. Härliga bilder.

Anonym sa...

Oj, vad mycket snö ni fått!
Härliga bilder!

/Caroline

Anonym sa...

Tittade förbi o kollade in din dag...

Kram

Anonym sa...

Åh skoj med EFIT!

Wow vilken bakelse...

Ser ju inte ut att bli så mycket vila med ett sånt busfrö i sängen som sällskap *s*

Hoppas du mår bra, inte långt kvar nu!!!

Kram

Anonym sa...

Har kikat förbi:)

En sån "sak" skulle jag behöva till lökhackningen...tänk så många hela fingrar jag skulle ha då;)

Anonym sa...

En himla massa snö där ja.. tro om vi bor på samma breddgrad eller nått :)

Inte fel med sånt morgonfika du!

Emma sa...

Kikade in och kollade din dag. Ojoj, hur gärna hade inte jag haft en alldeles egen bastu :)

Anonym sa...

Vilka härliga vinterbilder man möter när man kommer in här!

Gick inte du någon nätkurs här för ett tag sedan, eller är jag helt ute och snurrar?

Anonym sa...

Hejsan!
Nu först skrotar jag runt bland 6 februaris EFIT... Gillade "grejen" som sitter i löken. Sån har jag aldrig sett förut. Ha det bra!
//Marie