fredag 6 februari 2009

bildutmaning

Trulsan bollade vidare en bildutmaning, sjätte bilden i sjätte mappen, och av ren nyfikenhet blev jag ju tvungen att kolla vad som gömde sig där i min dator. och se där, en bild på fyraåringen tagen våren 2006! jag minns ju den här dan som om det var igår och på bilden är han mindre än lillprinsen är nu. vart försvinner tiden egentligen???
någon som ännu inte gjort den här?

har en annan utmaning som ligger och väntar på att jag ska hinna ta itu med den och det kommer, det kommer. men nu har jag min första egentid på närmare två veckor eftersom maken jobbar helg så nu ska jag slänga mig ner i soffan med en film,
om den är värd att se och jag lyckas se den till slutet så återkommer jag om den.
kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den här bilden gillade jag!! :)

Anonym sa...

Har du bara snygga bilder sparade i dina mappar? Jag hoppar på utmaningen!