torsdag 5 februari 2009

23 days to go

ja, så säger nedräknaren idag och det är inte utan att man får en liten klump i magen av den. 23 dagar är ju ingenting och vi har inte ens tänkt på namn ännu. än mindre förberett här hemma med skötbord, bb-väska och allt sånt som man borde ha koll på vid det här laget..
jag har dessutom varit mer på jobb den senaste veckan än jag är en vanlig arbetsvecka, mammaledighet i all ära, men ska det köras in ett nytt dataprogram så är det jag som får göra det. med allt det innebär för någon som inte är ett erkänt datageni.
samtidigt har maken varit ledig och svärfar har varit här en del och en del har det blivit gjort mellan kaffepauserna. bildbevis kanske kommer i morgon bara jag lyckas komma ihåg att det är EFIT-dag..

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag som blir lite stressad över detta med namn...! Så tråkigt att behöva va på jobbet när du egentligen inte ska, hoppas du snart får tid till det du vill/måste! Få se om jag gör efit imorrn...