lördag 16 augusti 2008

uppehållsväder?

Jo, jag lever men det tog faktiskt ett par dagar /dygn att hämta sig efter kalasandet. eh.
Dessutom ockuperas min dator dagtid ofta av Byggare Bob och hans häftiga borgäventyr...

För den som väntar på rapport om Pyssel-OS så har jag inga bilder att komma med just nu men rummet är på G,
det värsta är bara att jag när jag börjar med ett projekt får tusen andra jättespännande projekt på hjärnan. Just nu gäller det ett jättehärligt garn i mysiga lillebrorfärger som jag skulle vilja sticka eller virka ngt av -he he- sist jag stickade ngt var väl en filt för... 7(?) år sen och en virknål har jag inte rört på 12-13 år... så jag får nog lägga de tankarna på hyllan ett tag till?

Pyssel-OS tar dessutom en tillfällig paus hos mig nu, vädret verkar för första gången på länge bra för målning av fönstren så igår hämtade jag oljefärg och nödvändiga tillbehör. snabbräknat är det 33 rutor jag ska ta mig ann...
........
...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en projektmänniska du *I like*

Virka gjorde jag en gång i skolan men det var ju ett tag sedan...

Kram och trevlig helg!!

Anonym sa...

Det ska bli kul att se vad du rutar!