tisdag 26 augusti 2008

tisdag utan tema

det blev inget tisdagstema för den här damen idag. temat var intressant: gammalt/ nytt men nästan för intressant. det blev till att jag satt länge och letade bland tusentals bilder efter en specifik bild (som jag inte hittade) och sen gav upp med en axelryckning.
det lyckas inte alltid.
istället har jag fortsatt med tambur och hall. och i morgon är det EFIT så om jag bara minns det så kommer det säkert renoveringsbilder med under dagen.
en låååång dag har det varit, lillen har varit en gallskrikande klängapa hela dagen, antar det är tand nr åtta som aviserar sitt stundande genombrott...?

1 kommentar:

yllet sa...

hur gammal är lillsonen? jag efitar idag! gör du? (jag är otroligt impad att jag kommer ihåg det, men det var bara för att jag läste det här sent igår kväll! :))