söndag 10 augusti 2008

Pyssel-OS

Mjuhushållet har sedan en timme tillbaka återgått till vardagslunk, jag har överlåtit chefandet åt chefen, ungarna sover och maken jobbar natt. Som vanligt kommer det inget att se på TV så gissa att jag blev glad när jag hittade Pyssel-OS via Soffy:

    1. Reglerna: Vi börjar med ett projekt när OS startar och sedan
      bloggar man lite då och då bilder eller texter om sitt pyssel och sista dagen av OS så ska vi vara klara.
    2. Det här bara var ju för bra och jag hoppas många hakar på!

Nu gäller det att gnugga de där knölarna för att komma på ett bra projekt för man har ju ganska bra med tid på sig!!!

tänk tänk tänk

OK! Mitt OS-pysselprojekt blir barnrummet! Det är massor att göra och det behöver bli gjort NU. Väggar ska motivmålas, hyllor snickras ihop och så ska det sys förvaring för leksaker!

Edit: ändrade planer. det blir en virkad halsduk istället...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja man undrar var tiden tar vägen, när blev de så stora?

Skoj ide, funderar om jag borde starta nåt projekt nu då men kommer inte på något. *funderar*

Har du kommit på något roligt?

Kram

yllet sa...

Men hej och hå!! Duktigt!! Vi håller på med ett gästrum men det MÅSTE bli klart till 21:a för då ramlar det in lite släkt. Ja usch, det är massor som måste vara klart tills dess så jag hoppar nog pyssel-os! :)

Anonym sa...

Hmm... hur länge håller OS på då???
Jag kan inte skryta med något sportintresse precis men att tävla med pyssel låter ju inte så dumt...
Heja! Heja!

Anonym sa...

Så kul!!!

Mirre sa...

Jag hänger förstås med på Os-pyssel!!