måndag 29 december 2008

snörvel

det blev lite halvdant med sovandet på dagen så jag sov nån timme innan det var dags att åka till jobbet. så där istället för att tvätta håret.
sen hann jag bara innanför dörren på jobbet så började näsan rinna.
nääeh. skulle inte riktigt orka med en förkylning ovanpå allt nu, tack.

en glad överraskning var en titt på arbetslistan som avslöjade att maken och jag är lediga över nyåret! det hade vi inte räknat med eftersom vi fick vara lediga över julen. skönt.
och så kör jag efit i morgon, lyckades få med mig kameran så jag börjar fota redan vid midnatt men bilderna kommer först när jag börjat kvickna till mot kvällskanten så kika in då igen.

det var väl ungefär allt?
ska sätta mig och försöka få uträttat det jag ska innan hjärnan helt foggar igen. se, där rök språket redan...

1 kommentar:

M sa...

TÄnk att jag också kände att jag svek min stora när vi skaffade lillebror. Som om kärleken och tiden inte skulle räcka till.

Ändå är det ju så att man älskar ännu mera och att det finns och blir över ändå. Att tiden sedan går så fort att man hisnar är jobbig, tycker jag.

Och sen: tvättmaskin, alla kategorier. Köp hem engångsartiklar för att slippa diska = )