söndag 1 juni 2008

das schlekk

En helt underbar början på sommarlovet har vi fått, riktig sommarvärme. idag har vi mest tagit det lugnt hemmavid men på lördagen var vi samlade ute i skärgården. pojkarna blev som tokiga när vi kom dit, rullade runt i gräset och skuttade omkring och bara skrattade, som utsläppta på grönbete. Treåringen (ja eller han är ju faktiskt snart fyra..) lekte bra med sin jämnåriga kusin och jag ägnade dagen åt att jaga sjövild ettåring och dricka klunkar kallt kaffe och glömde helt bort sololjan åt mig själv så det svider allt lite på axlarna efteråt.
Någon bild från helgen kommer säkert senare men just nu sitter jag på jobbet och nattbloggar så ni får nöja er med en bild från i fredags av mitt "schlekk"

4 kommentarer:

yllet sa...

har du fått fatt på en kamerakabel?! :D

Anonym sa...

Så bra det blev! Och att döma av minen så ser sonen nöjd ut också!

Fru Mju sa...

näää, nån kabel har jag inte ännu utan det blir till att promenera till brorsan och bränna när kameran blir full. :-/

jo, han var sååå stolt skelett, han fick själv vara med och måla så det var ju extra kul :-)

Anonym sa...

Gulligt skelett =)