torsdag 6 mars 2008

fru mju goes duktig?

denna sida kan man göra ett minst sagt upplivande test som på basis av ett par standardfrågor räknar ut hur många timmar man har på sitt dygn.
och meningen med detta?
annat än göra trötta mammor ännu tröttare?
ingen aning.

så hur många timmar fylls mitt dygn med?
36

ta in den va!
36 timmar och tolv minuter på 24/7


(PS. här ska det egentligen vara en utskrift över vad jag gör av mitt dygn,
det funkar i förhandsvisningen men tydligen sen inte allthewayhome med blogger...)

undrar hur de räknar att jag "jobbar" 8 timmar i dygnet (och söker jobb 5 timmar i dygnet dessutom för vilken mamma vill väl vara hemma med barnen???)
och bara städar, plockar och diskar 1½ timme (hahahahhahhahhahahaaa)

och hänger på krogen ½ timme/dygn!!!

jag måste bara vara världen mest tråkiga småbarnsmamma
helt klart!

note to self: and proud of it

2 kommentarer:

Mirre sa...

Mitt dygn har tydligen 34 timmar och 17 minuter. Inte undra på att man aldrig är riktigt pigg och utvilad :-/

Anonym sa...

Du är nominerad hos mig!