söndag 9 september 2007

Motto

har du något motto i livet? ett par klämkäcka rader som ska summera din person.
När jag var i tonåren älskade jag klassikern "Only dead fish follow the stream" men som gift tvåbarnsmamma med bil och banklån så har jag växt ur de raderna.

"Allt är möjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid" har varit mitt motto så många år nu att det börjar vara hög tid att byta eftersom allt, precis allt tar en evighetslång tid att göra när man har små barn.

Lite googlande på nätet gav några pärlor:

"Jag har allt jag behöver inom mig. Det enda jag behöver göra är att gå ur vägen för mig själv".

"Man kan inte få mer än ett nej"

"Älska som om du aldrig blivit sårad, arbeta som om du inte behöver pengarna och dansa som om ingen tittar. "

återkommer med flera motton

Inga kommentarer: