lördag 23 maj 2009

en fantastisk dag

idag har varit sommar och vi har njutit:
med en väninnas hjälpande hand/händer (jag har fortfarande inte räknat ut hur jag ska hantera två barnvagnar med bara två armar) blev det långpromenad i vädret och besök på både hantverkarbasar och café örtagården och sen glasskalas hemma i trädgården. unnade mig fina keramikhalsband på basaren.

OK. missvisande bilder. men bara för att illustrera att jag tagit mig en lat dag. varken städat, plockat, röjt eller renoverat. och en jättefin dag var det!

hoppas ni har en lika skön helg!

2 kommentarer:

mezt sa...

du gör rätt i att ta det lugnt! =)

två barnvagnar kör man lättast genom att köra den lättaste framför sig och dra den andra bakom sig. jag vet. ;)

Fru Mju sa...

mezt: åååh men naturligtvis! om nån vet så är det ju du :) men då ska det typ vara asfalt under hjulen eller så ska man ha fan så mycket mer muskler än undertecknad...