lördag 27 september 2008

på bättringsvägen

God morgon på er och TACK för alla hälsningar! jag har ju bara världens bästa bloggläsare och blir lika glad för era kommentarer varje gång jag loggar in!
och jag har sovit, sovit lite mer och sen sovit ytterligare nån timme till och börjar känna mig som människa igen -om än inte till hundra, peppar peppar
däremellan har jag hunnit helgjobba lite också, det sitter bra sen när lönen kommer!
vädret har varit lite eländigt (i varje fall de stunder jag varit vid medvetande) så jag har inte ens missat något på den fronten.

bilden här är från förra veckan, trots att det är höst så finns det fortfarande något som envist blommar vidare och lyser upp. de här skönheterna stog bara någon meter från bilden i förra inlägget som föreställde för länge sedan utblommade jättestäppliljor (tror jag de hette) - de var en bra bit över 2 m höga men lustigt nog lade jag aldrig märke till hur de såg ut i sin fulla glans, måste ta en närmare titt på dem nästa sommar.

hoppas ni haft en skön helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att vara på benen igen! Vilka fina bilder du har på din sida!

/Anki

Anonym sa...

Skönt att du är på bättringsvägen. :) Lova att ta det lugnt.
Kram

Anonym sa...

Vad skönt att du mår bättre.

Här har solen skinit från en klar himmel hela dagen, rakt på min rumpa som stuckit upp när jag stått på alla fyra ute och rensat bort grästuvor från den uppfrästa mattan. Skoj skoj *not*

Kram