fredag 5 september 2008

nattrapport (blaha-varning)

jaja, OK, natt har det väl ändå inte hunnit bli riktigt ännu men jag sitter på mitt nattjobb = då är det natt. den här jobbnatten kommer gå som en dans för idag har jag sovit minsann, klockan var 17.2o när jag masade mig ut i köket för mitt "morgonkaffe". dessutom har jag en bra bok framför mig, Åsa Linderborgs Mig äger ingen och så är det Ett Foto I Timmen i morgon vilket innebär att jag börjar fota redan efter midnatt här på jobbet för att inte sova bort precis hela Efit, bilderna kommer på bloggen senare på eftermiddagen när jag vaknat till och hunnit ta itu med photoshoppandet.

Hoppas ni har en skön helg!
hmmm.. lite knepigt det här, jag sparade trädgårdsbilden på bloggen hemifrån innan vi nattade ungarna och då sparas tydligen också tiden för inlägget. ingalunda satt jag på jobbet redan 20.57 utan arbetstiderna är 22-07 (08 på helger). intresseklubben och allt det där...

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Duktigt att arbeta natt! Jag tror att jag skulle ha svårt att fixa det, men man kanske vänjer sig?!

Boken du håller på med är GULD!!

Anonym sa...

He he, ja det är knepigt med teknik ibland ;) Duktig du är som jobbar natt, det är nog bara en del människor som klarar det!

Så fin bolltisptel...bolltistel du har förresten!