torsdag 4 september 2008

fru mju goes working mom

jaha. lite har jag ju jobbat här sen i somras men från och med i kväll drar det igång på allvar, hela tre nätter i rad nu. i ett halvår framöver kommer jag att försöka jobba 2-3 nätter i veckan. det känns faktiskt bra trots att planerna gick ut på att hålla mig därifrån tills lillen börjar på dagis,
men nu vet jag ju att det bara är för ett halvår -och dessutom så innebär det ju regelbundna inkomster och en möjlighet att fortsätta renovera i höst. åh, bara tanken på att jag kommer att få lön relativt snart!!! aaah. slippa vända både tre och fyra gånger på varenda slant. vilken lättnad det ska bli. jag känner mig redan rik. och trött.
ska ta med mig lite tidsfördrivspyssel.
- och var är min bok??? jag är säker på jag har flera olästa liggandes nånstans!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det funkar, skönt att få inte lite pengar!

yllet sa...

skönt att det käbnns bra!! och hoppas du hittade boken! och fatta att du ska få en bebis igen!! :D

Mirre sa...

Jag vill också ha ett jobb! Visst är det skönt att vara hemma också, men just det ständigt vändandet på centen börjar man kunna nu...