lördag 24 maj 2008

bazaarspektakel

jaja. Mirre lämnade en kommentar på förra inlägget där hon refererade till dagens bazaar som "spektaklet" och det tyckte jag lät bra. För att ytterligare citera Mirre så gick försäljningen pissdåligt, vad det sen berodde på är inte klart men vi verkade inte vara de enda besvikna på stället. fel dag? fel målgrupp? fel allting?
Men vädret var ändå det bästa vi haft på två veckor
och sällskapet var också bra.
jaja. nu är jag bara glad om jag slipper se symaskinen eller en tygbit på ett tag.
sen tar vi nya tag och försöker på annat håll.

nån efit blir det inte för mig i morgon eftersom jag inte har någon fungerande datakabel.
och nåt födelsedagsfirande hos lillebror blir det inte heller för nu har treåringen gått och blivit sjuk också. igen.
dags för nattande av ongar och sen
schlaaager :-/

2 kommentarer:

Mirre sa...

Kryapåisar åt storebror! Bra att hunden var uppskattad åtminstone, min mjuRväska fick följa med och shoppa godis, den var ypperlig att bära hem en stor säck i :-)

Maria sa...

Hej! Ser ju iaf mysigt ut med Bazaren, men synd om försäljningen inte gick bra, man kan ju tappa lite suget då...
Så skönt det låter med lite (eller mycket ;) stökigt hem...jag brukar ha kontroll ibland, men såfort jag hellre går ner i ateljen så fort jag får en fri stund så grottar det ihop sig helt vansinnigt här hemma. Och jag orkar bara inte...måste vänta tills jag får några energidagar (ibland hinner jag allt och lite till)