lördag 29 mars 2008

EFIT 29 mars

Så var det dags för månadens andra EFIT, Ett Foto I Timmen. Skönt med lördag! Jag kommer lägga upp resten av bilderna senare i kväll så titta gärna in igen och lämna en kommentar! Ha en skön lördag. Andras EFIT-bidrag hittar du här.


8.oo: Båda pojkarna har vaknat och det är myspys framför TV:n som gäller


9.oo: maken kommer från nattjobbet och det är dags för morgonkaffe





10.oo: bröddeg på jäsning



11.oo: kul med klistermärken!





12.oo: disken avklarad




13.oo: tittar till lillen som sovit ovanligt länge




14.oo: ungarna leker i vardagsrummet och jag passar på att stjäla en minut






15.oo: Lägger ut min länk för dagen!





16.oo: på väg och handla tillsammans med treåringen!






18.oo: hemma igen, fixar datorn som hängt upp sig när jag varit borta







19.oo: Treåringen förevisar stolt tigertröjan som han beställde så fort han såg det randiga tyget, "som Stanley på Disneykanalen"! Passar på att flika in den utlovade bilden här!



20.oo: dags att börja krypa till kojs..


21.oo: God natt och tack för denna EFIT! :-)

16 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, jag fattade först att "ungarna" lekte med symaskinen och tänkte... Det var fri uppfostran HAHA... Perkulatorbryggare... Det var länge sedan jag drack sådant kaffe *längtar ibland*

Fortsatt trevlig EFIT-ing!

Anonym sa...

Kikar inom och tittar lite på Dina EFIT-bilder och läser runt lite. Önskar Dig en fortsatt fin lördag med familjen.

Anonym sa...

Hejsan!
kikar förbi från EFIT och önskar en skön lördag...Fina bilder!

//Mamman

Anonym sa...

Inne och kikar på din efit....ha det så bra. =)

Anonym sa...

Inne och kikar på din dag!

Söta killar du har =)

Kram

Anonym sa...

Det är mycket disk idag.. och självklart är det en perculator som gäller ;)

Äggklocka säger du? - kanske det du.. men då ska jag höra den med och det kan va lite småknepigt med min hörselskada :)

Anonym sa...

Hejsan...

Kikar in din efit dag...

kram Gurkiss

Anonym sa...

Kikar på din dag...=)

Duktig du som bakar bröd...det är ju himla gott!
Söta killar du har!
Hur gamla är dom??

Cattis sa...

kikar förbi på din efit dag

ser ut som om ni haft en mysig lördag:-)

KRAM
Cattis

Anonym sa...

Sicken lång liten kille du har. Visst är det trist med pojkkläderna i de flesta affärer... *sucka* Önskar jag hade ditt kompisskap med symaskinen bara men vi är tyvärr inte så goda vänner som ni. Fin tröja du fick till!

Bastun fanns när vi flyttade in och används inte så superofta. Men varje gång vi sitter där så njuter jag... Och nu verkar vi ha en bastare till son också!

Kram

Anonym sa...

Hehehe, ja det är förjäkligt faktiskt...

Och goda blev de också, syltkakorna alltså. Fy vad man stoppar i sig. Jag = gottegris med dålig karaktär. *s*

Kram

Anonym sa...

Ja Kalle Kunskap kan jag absolut rekommendera! Grabben på 4 år gillar alla varianter vi har här hemma - 1-4 år, förskola samt engelskan som damp ned i brevlådan häromdagen *s*

Anonym sa...

Tackar för raderna hos mig, jag hittade ett nytt tema till slut ;)

Jag är mamma till ett v:ä hänt barn och till 3 h:ö hänta. Gift med en v:ä hänt man ;)

Fina foton från din EFIT dag!

Ha det gott! Kram

Anonym sa...

Så goa ungar du har! Och tröjan blev jättefin, syns att den är omtyckt!

Mirre sa...

Vad fin tröjan blev! Sitter just nu och funderar på hur mycket tyg jag kan tillåta mej själv att köpa...

Anonym sa...

Kikar på bilderna.

Stanley är en stor favorit här också.

Hoppas ni får en trevlig vecka

Kram kram