torsdag 25 september 2008

risig

verkar inte bättre än att den här frun håller på att bli sjuk.
säkerligen i samma som härjat i mjufamiljen i två veckor nu.
helt kraftlös.
så det blev ingen efit idag,
jag började bra men sen somnade jag på soffan i ett par omgångar och bara tanken på att fixa och lägga in bilderna känns övermäktig.
fyraåringen är och leker av sig hos mormor så det är i varje fall lugnt och tyst i huset.
men någon svampskog blev det inte idag.
och knappast något mammakaffe i morgon heller om inte mina krafter mirakulöst skulle återvända under natten.
ynk

9 kommentarer:

Mirre sa...

Oj nej, stackars dej! Skickar omedelbums friskbaciller! Bädda ner dej under massor av filtar nu!! Kramar!

Anonym sa...

Krya på dig!
Det är inte kul att vara hängig när man redan är lite tröttare pga bäbismagen...

yllet sa...

nej usch vad trist! Krya på dig snabbt! Nu när det är så här fint så passar det illa att vara dålig!
Jag ska tänka på dig när jag äter glass!

Jag ska testa denna: http://www.haagendazs.se/kampanj/HD_CCT/index.html :D

Anonym sa...

=( Krya å dig!

Men mig gjorde du glad ändå, jag spritter i hela kroppen av den där färglada höstbilden längre ner. Jag skulle vilja ha en stor lönn rakt utanför fönstret att titta på, men bara på hösten då alltså. *s*

Kram

Maria sa...

Hej Mju!
Krya på dig! Hoppas att sjukan inte blir långvarig!
Vilken rolig bild, ser ut som höga konstiga träd, men är kanske någon sorts blomma eller buske??

Anonym sa...

Naaaaaw.


/C

M sa...

Kommer just tillbaka från fyraåringens rum där han ligger och hostar i värsta tuberkulosstil. Ta hand om dig och passa på att (ut)nyttja hjälpsamma i din närhet.

Jag tänkte länka till dig från min blogg om det är ok? Jag är ändå in här nästan dagligen och tänkte underlätta lite för mig = )

Anonym sa...

Hur är mjustatusen? Blev du jättedålig? =(

Jasså du har ingen tupp på jobbet? *s* Den där snyggingen bor med sina tjejer ute på gården på förskolan där jag jobbar. ;-)

Kram kram och krya på dig!

Fru Mju sa...

TACK! gulliga ni! :-)

yllet: maaaah!

M: jamenvisst får du länka, jag länkar ju till dig ;-) det underlättar ju det dagliga.

trulsan: jaaa men då förstår jag ju! nån tupp har vi inte men nog en liten suddig hundstackare