tisdag 19 februari 2008

*gäääsp*

en av de där nätterna, det går mot fullmåne och lillen kommer sova sämre ett par nätter. Men jag ska väl inte klaga eftersom han annars sover bra och fullmånseffekten försvann ju för treåringen när han var kring året gammal.
Så jag borde ju inte sitta här och gräma mig utan lägga mig i tid eller bara skylla mig själv.

Har varit ute i snön och testat första skidorna med treåringen eftersom de ska åka med dagis i morgon och det gick ju jättebra sen han slutade ramla bakåt och fnissa. Hopplöst bara att man borde vara förutseende nog att ha med sig både skruvmejsel och metalldetektor för att fixa bindningarna när de ger upp efter tjugo minuters användning
och att hitta de där små vita delarna av plast i lössnön var inte det enklaste kan ni tro
*morr*
borde antagligen skicka med en tejprulle i fickan
nya skidor!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.