onsdag 25 maj 2011

!!!

äntligen har jag unnat mig en ny kamera! den gamla är inne på sina sista bilder och har krånglat länge så jag beslöt att lägga förra helgens vinst på en ny kamera, idag blev det av och jag är nu ägare till en lätt begagnad Nikon d40! nu måste jag bara fortsätta sy så jag får köpa alla tillbehör jag vill ha...


sorry! i signed up for the drawing challenge but i've been far too busy. but all items on the last pic (blogpost of may 21st) were made by my hand. i spent the money on a used camera today, yay!!!

4 kommentarer:

Johanna W sa...

Happyhappyjoyjoy indeed :D

I hope it's a long and fruitful union :)

Color Land sa...

Nice pic! and cool camera!

sandra sa...

det var på tiden - grattis!! =)

janne sa...

Hej, hur går det med lille Leander då? Enormt fint namn som Zarah förstås hade blivit glad över! mvh Janne