torsdag 31 mars 2011

the pink post




jag har fått ett fotouppdrag av brorsan och har därför lånat deras nikon d50 för att lära mig den i tid (mer om det senare). plötsligt är det otänkbart att gå tillbaka till kompaktkameran. jag har fotat lite av allt i min omgivning men de här rosa (!!! första och sista gången) bilderna sammanfattar den här dagen.

jag köpte Kusmis Sweet Love Tea häromdan och blev förälskad.

jag hann sy på ett spjälskydd ikväll, alla små hjälpande händer till trots.

och så fick jag en bukett blandade tulpaner av min mamma häromdan.

.

three pink pics to sum up this day just cause i borrowed my brother's nikon d50 and it takes great pics (i'm really not that into pink..)

it only took a sip and i was addicted to Kusmi's sweet love tea.

i had time to sit down and sew today. my youngest boys did their best to help me...

and my mum brought me tulips yesterday

5 kommentarer:

Gärdet sa...

Häligt underbara Fru MjuR :)

Johanna W sa...

Beautiful, beautiful, beautiful!! :D

I can see camnapping is well and truly in force now ;)

Hey, we can see your feet! :)

Maria sa...

Jag blir nyfiken på teet. Är det gott?

Elisabeth sa...

Vilket fint spjälskydd! Jag är så svag för bilder av händer som arbetar i muka material. Blir helt inspirerad!

Elisabeth sa...

Och då menar jag 'muka' som i 'mjuka' ;)