fredag 4 juni 2010

lyckan kan vara ett par skor

en riktigt bra dag ska inledas med solsken, frukost ute i trädgården och ett lyckat loppisvarv med många fynd. titta titta! jag sörjer inte ens att min tygleverans inte hann fram före veckoslutet. underbara skor och dessutom rätt storlek!
pojkarna har varit sista dagen på dagis idag och vi inledde det två månader långa och efterlängtade sommarlovet med en glass på trädgårdscafé Örtagården. nu väntar vi bara på plaskpoolsväder!
ha en skön helg :)

3 kommentarer:

M sa...

Å så fina! Sommartiden bjuder ju bland annat på detta med många skoval. På vintern är det nästan högst tre jag snurrar runt på. Najs!

Anonym sa...

Så fina, de passar dig perfekt - säger jag som inte ens känner dig...
Sommarlov- härligt! Här är det studenttider och det vrålas just nu...hoppas man kan sova inatt!

Helena sa...

Hej!

Kul att du har tittat in hos mig! Synd att tygerna inte hann fram innan helgen, får väl hoppas på fint väder och vara ute istället! :)