måndag 7 september 2009

ny vecka

veckan började med en avbokad tandläkartid och telefonsamtal till dagis eftersom femåringen hade feber igår. men det verkar inte gå någon större nöd på honom idag så jag håller tummarna för att det inte ska bli någon desto längre dagispaus.
idag kom pysselbloggaren Amy Karols nya Bend the rules with fabric på posten, inga direkta ahaa- eller åååh-upplevelser men den kanske känns bättre nästa gång jag bläddrar i den?

och Tina, titta! jag har köpt nya enorma tekoppar på Indiska. bara så du vet. du måste komma på teterapi sen när vi är friska här!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin mugg!

Anonym sa...

Tack för det jag kommer så fort ni är friska, hör av dig :)
kram tant Tina

lisa sa...

å nej. jag som hoppades på den.

vi åker till usa i oktober och då ska jag shoppa tyger och en massa böcker. bland annat crochet adorned av linda permann. den verkar fantastisk.

annars tipsar jag gärna om soulemamas the creative family. även om den ger en anings prestationsångest..