onsdag 24 juni 2009

back on track

man kan inte annat än må bra när det är sommar och hela familjen är ledig. plaskpoolen är framtagen och renskrubbad och ungarna har skvalpat omkring i den.
ville bara säga att allt är fint.
det ÄR tufft att vara mamma till tre små och inte få någon som helst tid över, jag har rätt så svårt att acceptera det. för tillfället har jag faktiskt inte ens tid att sitta vid datorn och skriva det här inlägget.
men jag ville bara säga tack.
i'm back on track
och i'll be back,
typ
KRAM

7 kommentarer:

Anonym sa...

Å så fina ni är! Kul att läsa att du mår bättre, förstår att du har fullt upp. Må så gott i värmen, kram!

emve sa...

Vilken fin bild!!!

yllet sa...

jag förstår det! fin bild.
Kram!!

Anonym sa...

Roligt att höra att du mår bättre!? Jag har tänkt på dej mycket...förstår att du har fullt upp!! Jag har fullt upp redan med två barn...Huh, hu...

Stor Kram till Dej Vännen!
Milla

M sa...

Ja, det tar tid att hitta sin plats i familjen och i livet när den ena dagen inte är den andra lik eller när eländet är sig likt dag efter dag. Hoppas att styrkan och glädjen återvänder i full kraft och mer därtill till dig och er.

Camilla sa...

Vilken sötnos!!! Även om det är fullt upp hoppas jag att du ändå njuter av tiden! :o)

Kram!

catja sa...

Vet hur det är då jga arit där själv med ungar på 1, 2.5, samt 5,5 år gamla...ja för 17 år sedan då alltså. :D Men minnet funkar ännu. Minns högen med tygblöjor som fort växte sig rätt hög med två blöjbarn...