fredag 16 januari 2009

se på mig!

jag har fått en utmärkelse som mammabloggare av Trulsan!
och mina prinsar är ju det bästa jag har så naturligtvis blir man glad att kärleken till dem skiner igenom trots att de kanske inte figurerar i bloggen alltför ofta.
Tack vännen!

den här utmärkelsen går vidare till fem mammabloggare jag besöker dagligen:
En bulle ur ugnen. den här nyblivna mamman var mammabloggare långt före förlossningen.
Kulturkoftan skriver mycket om barn och vardag. hennes fyraåring har ett helt eget språk som ger upphov till många skratt.
Mezt. fyrabarnsmamman jag aldrig upphör imponeras av
vännen Mirre bloggar stolt om sin Albin men verkar ha drabbats av bloggtorka för tillfället. skärpning!
och så Yllet. hon yrar om en hel massa och har bajsande hajar i taket till på köpet, det ni!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen tack!!! Åh, vad glad jag blev nu. :)

Ha en jättebra dag! Kramelikram

mezt sa...

oooh fäänk juuu! :)