söndag 14 december 2008

kräkblogg

och nu får jag ju då ångra att jag kände mig för trött för att köra EFIT det här varvet och lämnade kameran hemma, det verkar bli en annorlunda jobbnatt.
lagom trevligt när man går på toaletten och sen märker att vattennivån bara stiger när man spolar, det rinner inte ner!
och mycket riktigt, i torkrummet i källaren är det en rejäl pöl runt golvsilen och det doftar inte direkt rosor. och huset har femtio toaletter...
regn och minusgrader är ingen hit.
så tvingas jag ringa och väcka spolbilen tidig söndag morgon...

7 kommentarer:

yllet sa...

Nej usch! :(

Fru Mju sa...

yllet: jo. jättekul! en lite annorlunda jobbnatt var ju precis vad jag behövde, jag var bara lyckligt omedveten om det ;P

Anonym sa...

Du ska vara glad du slipper øsa...och vi att se bilderna av elændet! :D

kram /Catja

Anonym sa...

Näe, vilken (skit)natt!
Hoppas spolbilden varit och gjort sitt nu så att det doftar lite bättre :)

Kram

Anonym sa...

Fy!!!! Men tack för att du påminde mig om Efit- det hade jag totalt glömt!

mezt sa...

oh no! fick du städa själv eller lyckades du få nån annan att göra det? haha

Anonym sa...

å nej va äckligt för er,
hoppas sugbilen fixat,
ha en fin adventskväll