söndag 22 augusti 2010

tack


tack för alla era fina kommentarer. de värmer och gör mig så glad.

nu ser jag faktiskt fram emot hösten. sommaren var underbar. en sån som jag kommer att hämta kraft ur långt in på året. det blev ett litet förkylningsavbrott i dagisinskolningen men snart nog kommer jag ha ett par timmar egentid varje dag. för första gången på sex år.
vad jag ska göra av all tid?
vila
dricka mitt morgonkaffe på café
gå långa promenader i höstluften

de senaste veckorna har varit intensiva och jag går med en konstant ängslan att det måste varit något jag glömt. rädd att verka glömsk och virrig. eller i värsta fall nonchalant. men snart nog flyter vardagen i invanda rutiner och jag får pusta ut.
hade ni en skön helg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

härlig bild! =)

Jo sa...

Vad härligt att se fram emot lite egentid nu till hösten!
Sommaren var ju underbar, men intensiv på sitt sätt, så jag känner mig lite utschasad. Detta rådde jag dock litelite bot på ute i rucklet i helgen när jag fick sooooova och småpyssla lite i min egen takt.

Tråkigt att läsa om att du har problem med handlederna, det får jag alltid när jag börjar jobba efter semestern. Det är surt nu när man vill sticka i höstmörkret.