torsdag 26 mars 2009

litenlitens månad i böcker

idag har det gått en hel månad sen förlossningen och eftersom jag inte bloggat så aktivt så undrar ni säkert vad jag haft för mig, eller? det blir ju en hel del tid lagt på ammande och det är ju sånt man kan göra med en bok i handen så nu presenterar jag litenlitens första månad i böcker.
och så här tyckte jag:
sämst: fula fiskar av Jeffery Archer, en samling längre och kortare berättelser som inte gav mig något
helt läsvärd krim: Coben (en av hans bättre faktiskt) och Fossum (inte hennes bästa).
överraskningen: Brooke Shields utlämnande berättelse om kampen för att bli gravid och sen förlossningsdepressionen, den här boken var läsvärd.
gick ann: Coelhos pilgrimsresa.
i klass för sig: Flyga drake. (men det visste ni ju redan vid det här laget.) En halv gul sol når inte upp i klass med flyga drake men så har jag inte läst ut den ännu..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad du läst - och ammat ;)Jag är lite trött av kurslitteraturen men nu är kursen snart slut så då ska jag fortsätta på boken jag höll på med sist. Frågan är bara om jag minns nåt...

mezt sa...

oj.... :)

Anonym sa...

Säger som de andra... oj.

Brooke Shields, det var lite otippat ja. Kul med överraskingar.

Kram

Soffie sa...

bra böcker du visar en del av dem har jag ejk läst,
har lillen fått nåt namn än,
må så gott med dina tre prinsar:O)