lördag 7 mars 2009

......

åååh, snart kväll den första dagen. första dagen ensam med barnen alltså.
jag är så slut i huvudet att jag knappt vet vad jag heter.
men i det stora hela en bra dag.
och ute var vår och solsken så jag var och luftade mig och de två större i lekparken en stund, härligt genomsvettiga och trötta blev de.
men fyraåringen har nog gått på turbo idag, inte en lugn sekund för mammans del, förstår inte varifrån han får all energi???
nå, snart är det sängdags. risken är nog bara stor att jag slocknar själv innan jag hinner njuta av lite egentid. zzzz
efit i morgon. och internationella kvinnodagen.

3 kommentarer:

mezt sa...

snart har du kommit in i det :) o snart är dom stora :) inte utan att jag tycker att det är ganska skönt att mina inte är så små länge :)

Anonym sa...

men ååå jag har ej varit inne hos dej å ej på mammor
GRATTIS till din fine son,
å nu är du med tre-barnsmamma,
va kul,
må så gott,

M sa...

Hej! Så härligt det ser ut! Hoppas att storasyskonen har acklimatiserat sig lite nu när en ny familjemedlem har gjort entré. Nu är det ju en härlig utetid som väntar och vi får hoppas på fantastiskt vårväder. Skönt med trötta barn som får bra aptit av att vara ute = )