fredag 5 oktober 2007

Lost and NOT found



det retar upp mig bara mer och mer för varje gång det händer,
blir bara svårare att smälta.

jag menar
VEM stjäl från små barn???

numera verkar det vara mera regel än undantag att saker försvinner om man vänder ryggen åt. vad sen än gäller. barnmössor, snuttetrasor, leksaker och vantar - alltid verkar det finnas någon där ute som behöver dem bättre.

ELLER så existerar det ett stort svart hål där ute som jag inte känt till (ta daaa da - infoga lämplig X-Files-musik här)


Är mammapengen faktiskt så pass dålig att det gått så här långt?

ALDRIG att jag skulle låta mina barn lägga andras kvarglömda leksaker i egen ficka! och när det gäller babysaker är det ju knappast bebisarna som stjäl...

nä, fy skäms, säger jag. och menar det.

Inga kommentarer: