måndag 31 maj 2010

möbler!


då var det dags igen! dags att måla trädgårdsmöblerna! det drar ihop sig till sommarens första vinkväll med tjejerna!
jag har tagit tag i biblioteket igen efter en längre paus. men det är svårt svårt. och irriterande när man har en klar bild i huvudet av hur det ska se ut och verkligheten vägrar anpassa sig. just nu är jag osams med lädersoffan. den är på ett ungefär en halv meter bredare än i mitt huvud. för stor, för klumpig. dessutom är jag redan mer än lovligt trött på tapeten. jag har en början på hyllorna och de väntar på första strykningen färg. jag får bita ihop och hoppas att soffan smälter bättre in när hyllorna har färg och fylls med böcker.

Mjurbutiken är uppdaterad och nu har jag rätt mailadress också, så välkommen å kika in, sötaste treåringen är fin modell.

Inga kommentarer: